REGULAMIN SERWISU HOMEDOCTOR.PL
Regulamin świadczenia usług dla Klientów Doc4You Sp. z o. o. z dnia 26.10.2023
§ 1. Postanowienia ogólne
1. Właścicielem Serwisu www.homedoctor.pl zwanym dalej Serwisem, jest Doc4You z siedzibą w Warszawie, ul. Domaniewska 45, 02-672 Warszawa wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla miasta stołecznego Warszawy w Warszawa, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestrowego Sądowego pod numerem 0000614105, NIP: 5252656702, REGON: 364272660 (dalej zwana DOC4YOU).
2. Niniejszy Regulamin określa warunki i zasady świadczenia usług drogą elektroniczną z wykorzystaniem Serwisu: www.homedoctor.pl oraz jego nieodłącznych części:
- a. „https://homedoctor.pl/app/wizyta-przez-telefon„, „https://homedoctor.pl/app/wizyta-domowa„, umożliwiające samodzielne umówienie się na usługę medyczną, będącej częścią serwisu www.homedoctor.pl dostępną bez konieczności logowania się użytkownika do Serwisu
- b. oraz aplikacji umożliwiającej prowadzenie Portalu Pacjenta pod adresem www.patientportal.homedoctor.pl będącej częścią serwisu www.homedoctor.pl dostępną dla użytkownika po Zarejestrowaniu się i Zalogowaniu.
3. Korzystanie z Serwisu jest usługą świadczoną drogą elektroniczną przez DOC4YOU na rzecz Użytkowników, mając na względzie ustawę z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną i odbywać się będzie za pomocą Umowy, zawieranej pomiędzy Użytkownikiem a DOC4YOU poprzez akceptację Regulaminu.
4. Niniejszy Regulamin jest integralną częścią umowy o świadczenie usług elektronicznych zawieranej z Użytkownikiem (dalej jako Umowa). Warunkiem zawarcia Umowy jest akceptacja niniejszego Regulaminu przez Użytkownika
5. Umowa zawierana na podstawie niniejszego Regulaminu w języku polskim i podlega polskiemu prawu.
6. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 26.10.2023r. i dotyczy Umów zawieranych z Użytkownikiem po jego wejściu w życie.
7. DOC4YOU udostępnia Regulamin Użytkownikom za pomocą strony www.homedoctor.pl przed zawarciem Umowy, w systemie teleinformatycznym oraz w sposób gwarantujący jego pobranie, wydrukowanie oraz utrwalenie.
§ 2. Definicje
Użyte w Regulaminie określenia zostały zdefiniowane w następujący sposób:
1. Serwis – serwis internetowy prowadzony przez DOC4YOU, dostępny pod adresem www.homedoctor.pl oraz https://homedoctor.pl/app/wizyta-przez-telefon, https://homedoctor.pl/app/wizyta-domowa, umożliwiający składanie przez Użytkowników Zamówień i zawieranie z Podmiotem leczniczym Umów o świadczenie Usług medycznych, jak też składanie Deklaracji wyboru oraz zakładanie Indywidualnego Konta Uprawnionego na Portalu Pacjenta za pośrednictwem nieodłącznej części Serwisu pod adresem https://patientportal.homedoctor.pl/
2. Dane osobowe – wszelkie informacje dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej.
3. Lekarz – współpracująca z Podmiotem leczniczym osoba posiadająca prawo wykonywania zawodu lekarza na terytorium Rzeczypospolitej.
4. Lokalizacja – miejsce wskazane przez Użytkownika, w którym ma zostać przeprowadzona wizyt domowa.
5. Opłata – należność uiszczana przez Użytkownika bezpośrednio po złożeniu Zamówienia na wykonanie Usługi medycznej będącej Świadczeniem zdrowotnym poza NFZ przez Lekarza lub Podmiot leczniczy, której wysokość określona jest w taryfikatorze, dostępnym na stronie www.homedoctor.pl.
6. Portal Pacjenta – aplikacja dostępna pod adresem internetowym https://patientportal.homedoctor.pl/, stanowiąca część systemu teleinformatycznego, na której tworzone są Indywidualne Konta Uprawnionych. Za pośrednictwem indywidulnego konta, Uprawniony ma dostęp do swojej dokumentacji medycznej oraz możliwość umawiania wybranych usług medycznych (tj. bezpośrednio z poziomu tego indywidualnego konta).
7. Podmiot leczniczy – podmiot leczniczy Doc4You sp. z o.o., wpisany do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą pod numerem 000000206097, który świadczy Usługę medyczną na rzecz Uprawnionego.
8. Uprawniony – osoba fizyczna wskazana przez Użytkownika w chwili składania zamówienia na wykonanie Usługi medycznej, uprawniona do skorzystania z usługi medycznej wykonanej przez Lekarza lub Podmiot leczniczy. Uprawniony może być jednocześnie Użytkownikiem.
9. Użytkownik – każda osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która za pośrednictwem serwisu internetowego www.HomeDoctor.pl zamówiła przynajmniej jedną z Usług medycznych, dostępnych za pośrednictwem Serwisu, i która wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych lub danych Uprawnionego, której jest przedstawicielem ustawowym, opiekunem prawnym lub osobą upoważnioną do działania w jej imieniu. Użytkownik może być jednocześnie Uprawnionym.
10. Usługa medyczna – świadczenie zdrowotne wykonywane przez Podmiot leczniczy lub Lekarza na rzecz Uprawnionego, dostępne za pośrednictwem Serwisu, będące:
a) Wizytą domową – polegającą na wykonywaniu świadczenia zdrowotnego przez Lekarza na rzecz Uprawnionego, realizowaną podczas jednej wizyty Lekarza w Lokalizacji;
b)Konsultacją telemedyczną – polegającą na wykonywaniu świadczenia zdrowotnego przez Lekarza na rzecz Uprawnionego, realizowaną zdalnie poprzez chat, wideokonsultację lub telekonsultację (w trosce o najwyższą jakość świadczonych Usług medycznych – rozmowy mogą być rejestrowane); Telekonsultacja recepturowa dot. wystawienia recepty jest zaliczana do grupy konsultacji Telemedycznej.
11. Regulamin – niniejszy Regulamin określający szczegółowe zasady korzystania z usług Serwisu www.homedoctor.pl oraz jego części zależnych określonych w § 2. Definicje sformułowania Serwis.
12. Świadczenie usługi drogą elektroniczną – wykonanie usługi świadczonej bez jednoczesnej obecności stron (na odległość), poprzez przekaz danych na indywidualne żądanie Użytkownika, przesyłanej i otrzymywanej za pomocą urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową i przechowywania danych, który jest w całości nadawana, odbierana lub transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne.
13. Zamówienie – wybrana przez Użytkownika Usługa medyczna.
14. Umowa o świadczenie usług medycznych – umowa pomiędzy Użytkownikiem a Podmiotem leczniczym, zawierana celem umożliwienia skorzystania z Usług medycznych przez Uprawnionego.
15. Newsletter – usługa świadczona drogą elektroniczną przez DOC4YOU, polegająca na umożliwieniu zainteresowanym Użytkownikom automatycznego otrzymywania na podany adres e-mail najważniejszych informacji związanych z Serwisem i Portalem Pacjenta, o której mowa w Regulaminie świadczenia usług drogą elektroniczną przez DOC4You, dostępnym pod adresem www.homedoctor.pl/regulamin.
§ 3. Zasady ogólne działania Serwisu
1. Serwis umożliwia Użytkownikowi:
- a. w przypadku świadczeń zdrowotnych poza NFZ – składanie za jego pośrednictwem Zamówień na wykonanie określonych Usług medycznych, a następnie zawieranie Umów o świadczenie Usług medycznych z Podmiotem leczniczym, który za pośrednictwem Serwisu oferuje swoje usługi,
- b. w przypadku świadczeń zdrowotnych NFZ – składanie Deklaracji Wyboru
- c. w przypadku zarówno świadczeń zdrowotnych poza NFZ, jaki i w ramach NFZ – zakładanie Indywidualnego Konta Uprawnionego na Portalu Pacjenta.
2. DOC4YOU nie jest stroną Umowy o świadczenie Usług medycznych, którą to umowę Użytkownik zawiera z Podmiotem leczniczym jedynie za pośrednictwem Serwisu.
3. Użytkownik może skorzystać z Serwisu za pomocą strony internetowej www.homedoctor.pl. Korzystanie z Serwisu jest bezpłatne.
4. Przed skorzystaniem z Serwisu, Użytkownik powinien zapoznać się z treścią Regulaminu, a następnie chcąc dalej korzystać z Serwisu, oświadczyć, iż akceptuje jego treść – w tym postanowienia o rejestrowaniu rozmów telefonicznych.
5. Użytkownik korzystając z Serwisu zobowiązany jest do podania niezbędnych danych zgodnych z prawdą, dokładnych i aktualnych, nie wprowadzających w błąd oraz nienaruszających praw osób trzecich.
6. Użytkownik ponosi wyłączną odpowiedzialność za treść podanych przez siebie danych, jak również za wskazany adres e-mail oraz za ewentualne naruszenie praw osób trzecich w związku z wprowadzonym adresem e-mail. DOC4YOU informuje, że wszelkie treści przesłane ze wskazanego adresu e-mail, będą przypisane Użytkownikowi.
7. Za pośrednictwem Serwisu Użytkownik (po podaniu niezbędnych danych identyfikujących) może utworzyć również Indywidualne Konto Uprawnionego na Portalu Pacjenta służące do zamawiania Usług medycznych, jak też zapewniające dostęp do dokumentacji medycznej. Zasady korzystania z Portalu Pacjenta określa odrębny regulamin.
§ 4. Zasady działania Serwisu
1. Za pośrednictwem Serwisu Użytkownik wybiera rodzaj Usługi medycznej, tj.:
- a. Konsultacja telemedyczna;
- b. Wizyta domowa we wskazanej uprzednio Lokalizacji;
2. Serwis wskazuje dostępność wybranej przez Użytkownika Usługi medycznej w określonym dniu i godzinie.
3. Chcąc skorzystać z wybranej Usługi medycznej, Użytkownik powinien zadeklarować, czy potrzebuje Lekarza dla osoby dorosłej, czy dla dziecka do lat 16 i wskazać liczbę Uprawnionych.
4. W przypadku Usługi medycznej – Konsultacja telemedyczna Użytkownik – po wybraniu terminu takiej usługi (dzień, godzina) i specjalizacji Lekarza – podaje dane identyfikujące Uprawnionego: imię, nazwisko, adres e-mail, numer PESEL, numer telefonu, adres zamieszkania.
5. Serwis potwierdza dostępność Lekarza w wybranym przez Użytkownika terminie i wskazuje Użytkownikowi dane tego Lekarza: imię i nazwisko Lekarza oraz może wyświetlić takie dane jak tytuł zawodowy, stopień naukowy, tytuł naukowy lub ewentualną specjalizację.
6. Użytkownik zobowiązany jest do dokonania płatności za Usługę Medyczną – Konsultacja telemedyczna niezwłocznie po potwierdzeniu przez Serwis dostępności Lekarza. Użytkownik dokonuje płatności kartą kredytową lub debetową albo poprzez przelewy natychmiastowe.
7. W przypadku Usługi medycznej – Wizyta domowa – po wybraniu terminu takiej usługi (dzień, godzina) i specjalizacji Lekarza Użytkownik podaje dane identyfikujące Uprawnionego: imię, nazwisko, adres e-mail, numer PESEL, numer telefonu, adres zamieszkania, a następnie Serwis potwierdza kontakt opiekuna pacjenta (do 15 minut od wybrania usługi w godzinach pracy 7-21) w celu przeprowadzenia wywiadu. Po potwierdzeniu Wizyty domowej na adres e-mail Użytkownika przesyłany jest link do płatności. Po godzinach pracy infolinii HomeDoctor możliwe jest zamówienie wizyty domowej przez stronę www.homedoctor.pl.
8. Lekarz ma obowiązek dotrzeć we własnym zakresie do Uprawnionego, celem wykonania Usługi Medycznej – Wizyty domowej.
9. Lekarze świadczący Usługi medyczne – Wizyty domowe zamawiane za pośrednictwem Serwisu nie posiadają w chwili wizyty u pacjenta specjalistycznego sprzętu medycznego. W przypadku, gdyby pacjent wymagał do celów postawienia diagnozy użycia specjalistycznego sprzętu medycznego, nieposiadanego przez Lekarza nie jest to podstawą reklamacji i zwrotu pieniędzy.
10. Serwis potwierdza dostępność Lekarza w wybranym przez Użytkownika terminie oraz placówce i wskazuje Użytkownikowi dane tego Lekarza: imię i nazwisko Lekarza oraz może wyświetlić takie dane jak tytuł zawodowy, stopień naukowy, tytuł naukowy lub ewentualną specjalizację
11. Opłaty za Usługę medyczną Użytkownik dokonuje kartą kredytową lub debetową albo poprzez przelew natychmiastowy. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i przelewami natychmiastowymi są prowadzone za pośrednictwem serwisu Dotpay S.A. z siedzibą w Krakowie, przy ul. Wielickiej 72, 30-552 Kraków, NIP 6342661860, REGON 240770255.
12. W przypadku braku płatności za zamówioną Usługę Medyczną Umowę o świadczenie usług medycznych z Podmiotem leczniczym uważa się za niezawartą, a Lekarz nie przystąpi do wykonania takiej Usługi Medycznej w oparciu o Zamówienie.
13. Opłata nie zostanie pobrana lub zostanie zwrócona Użytkownikowi w następujących przypadkach:
- a. w przypadku niepodjęcia lub odstąpienia od leczenia Uprawnionego przez Lekarza w oparciu o art. 38 Ustawy o zawodach lekarza i lekarza dentysty lub powstrzymania się od wykonania świadczeń zdrowotnych niezgodnych z jego sumieniem w oparciu o art. 39 Ustawy o zawodach lekarza i lekarza dentysty;
- b. w przypadku niewykonania przez Lekarza Usługi medycznej, mimo przyjęcia Zamówienia i Zawarcia umowy oraz mimo niepoinformowania Spółki przez Lekarza lub Podmiot leczniczy;
- c. w przypadku wykonania Usługi medycznej niezgodnie z Zamówieniem i umową zawartą między Podmiotem leczniczym i Użytkownikiem, co zostanie potwierdzone pisemną reklamacją Użytkownika lub Uprawnionego;
- d. w przypadku odstąpienia przez Użytkownika od umowy z Podmiotem leczniczym na wykonanie Usługi medycznej, zawartej po złożeniu Zamówienia z wyprzedzeniem; W przypadku Usługi medycznej „wizyta domowa” Użytkownik może odstąpić od umowy nie później niż na 1h przed planowanym rozpoczęciem Usługi Medycznej;
- e. w przypadku anulowania przez Użytkownika Usługi medycznej – Konsultacji telemedycznej w czasie do 24h przed jej rozpoczęciem w umówionym i potwierdzonym terminie (dotyczy Konsultacji telemedycznej z psychologiem i/lub z psychiatrą);
14. W przypadku Usługi medycznej – Konsultacja telemedyczna z psychologiem i/lub psychiatrą, opłata nie zostanie zwrócona Użytkownikowi w przypadku anulowania przez niego takiej konsultacji w czasie poniżej 24h od jej rozpoczęcia w umówionym i potwierdzonym terminie.
15. Opłata wyczerpuje całość należności dla Podmiotu leczniczego, wynikającej z zawartej z Użytkownikiem Umowy o świadczenie usług medycznych, w tym także koszty dojazdu lub dotarcia do Uprawnionego, koszty wykonania takiej Usługi medycznej i wszystkie koszty z tym związane.
16. Po wykonaniu przez Lekarza zamówionej Usługi medycznej, Użytkownik może wystawić Lekarzowi ocenę, która będzie obejmować w szczególności czas dotarcia i zadowolenie z wykonania Usługi medycznej. Ankieta nie będzie dotyczyć zakresu oraz informacji dotyczących wykonanej Usługi medycznej. Ocena będzie wystawiana w skali 1 – 5, gdzie 1 oznaczać będzie ocenę najniższą, a 5 oznaczać będzie ocenę najwyższą.
§ 5. Odpowiedzialność Lekarza i Podmiotu leczniczego
1. Lekarz lub Podmiot leczniczy ponoszą wyłączną odpowiedzialność za wybranie sposobu wykonania Usługi medycznej, jak również za dobór i użycie określonych produktów leczniczych oraz sprzętu medycznego.
2. Usługi medyczne oferowane przez Podmiot leczniczy za pośrednictwem Serwisu nie są przeznaczone dla pacjentów:
- a. wymagających hospitalizacji – zwłaszcza w sytuacji, gdy lekarz obecny u pacjenta uprzednio na wizycie domowej nie był w stanie pacjentowi pomóc;
- b. w stanie bezpośredniego zagrożenia życia lub zdrowia (np. pacjent nieprzytomny, nie oddycha, pacjent ma nagłą reakcję alergiczną, pacjent doznał niekontrolowanego krwawienia), w szczególności w sytuacji:
- – utraty przytomności;
- – nagłych zaburzeń świadomości;
- – agresji spowodowana chorobą psychiczną;
- – dokonanej próby samobójczej;
- – drgawek;
- – nagłego, ostrego bólu w klatce piersiowej;
- – zaburzeń rytmu serca;
- – nagłej nasilonej duszności;
- – nagłego ostrego bólu brzucha;
- – uporczywych wymiotów;- ostrej i nasilonej reakcji uczuleniowej (wysypka z nasiloną dusznością), będącej efektem zażycia leku, ukąszenia czy użądlenia przez jadowite zwierzęta;
- – zatruć lekami, środkami chemicznymi czy gazami;
- – rozległych oparzeń;
- – udarów cieplnych;
- – wyziębienia organizmu;
- – złamań, upadków z wysokości;
- – wypadków komunikacyjnych;
- – urazów;
- – rozległej rany, będącej efektem urazu;
- – porażenia prądem elektrycznym;
- – podtopienia lub utonięcia;
- – porodu i połogu.
- c. w innych stanach wymagających niezwłocznego wezwania pogotowia ratunkowego.
3. Lekarz świadczący Usługi medyczne zamawiane za pośrednictwem Serwisu nie jest uprawniony ani zobowiązany do przewożenia/transportowania pacjenta do placówek medycznych, w tym np. oddziałów ratunkowych.
4. W przypadku uzyskania podczas komunikacji z Uprawnionym wiarygodnej informacji, że wymaga on udzielenia natychmiastowej pomocy, Lekarz udziela Uprawnionemu pomocy dostępnymi środkami i z uwzględnieniem okoliczności, że świadczenia zdrowotne udzielane są drogą elektroniczną. Jeżeli Uprawniony nie wyraził sprzeciwu i ustalony został adres, pod którym Uprawniony aktualnie przebywa, Lekarz może skontaktować się z numerem alarmowym 112 i wezwać pogotowie, chyba że okoliczności wskazują, że wezwanie pogotowia nie jest konieczne.
§ 6. Działanie serwisu
1. DOC4YOU prowadzi bieżący nadzór nad technicznym funkcjonowaniem Serwisu, zapewniający poprawność jego działania. Jednakże DOC4YOU nie gwarantuje stałej dostępności strony internetowej www.homedoctor.pl
2. DOC4YOU zastrzega sobie możliwość wycofania lub modyfikacji określonych usług Serwisu z dowolnych przyczyn (np. ze względu na ochronę prywatności lub innych prawnych względów związanych z zawartością lub sposobem działania Serwisu), jak również zastrzega sobie prawo do przejściowego zaprzestania działania Serwisu ze względu np. na czynności konserwacyjne związane z modyfikacją usług Serwisu.
3. DOC4YOU nie ponosi odpowiedzialności za:
- a. podanie przez Użytkownika, podczas jego rejestracji w ramach Serwisu, danych niezgodnych ze stanem faktycznym, niekompletnych lub nieaktualnych oraz za brak aktualizacji tych danych;
- b. jakiekolwiek szkody spowodowane naruszeniem przez Użytkowników – w związku z korzystaniem z Serwisu – praw osób trzecich, w szczególności praw Lekarzy, których dane znajdują się w Serwisie;
- c. skutki spowodowane przez przejęcie przez osoby trzecie hasła Użytkownika do Portalu Pacjenta;
- d. szkody powstałe w następstwie zakłóceń w działaniu Serwisu lub jego niedostępności, spowodowanych przyczynami niezależnymi od Serwisu lub które nastąpiły wskutek zdarzeń, którym Serwis nie był w stanie zapobiec;
- e. jakiekolwiek szkody spowodowane nieprzestrzeganiem przez Użytkownika postanowień niniejszego Regulaminu;
- f. jakość świadczonych przez Podmiot leczniczy Usług medycznych, jak również wszelkie szkody wynikłe z tytułu świadczenia Usług medycznych przez Lekarzy;
- g. brak prawdziwości lub aktualności informacji zamieszczanych w Serwisie przez Lekarzy lub Podmiot leczniczy;
- h. odmowę świadczenia Usług medycznych przez Lekarzy lub Podmiot leczniczy oraz wynikłe z tego tytułu szkody.
4. DOC4YOU może pozbawić Użytkownika prawa do korzystania z Serwisu (blokując lub usuwając jego konto na Portalu Pacjenta), ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku naruszenia przez Użytkownika niniejszego Regulaminu, w szczególności, gdy Użytkownik:
- a. podał w trakcie rejestracji w Serwisie dane niezgodne z prawdą, niedokładne lub aktualne, wprowadzające w błąd lub naruszające prawa osób trzecich;
- b. dopuści się za pośrednictwem Serwisu naruszenia dóbr osobistych osób trzecich;
- c. dopuści się innych zachowań, które zostaną uznane przez Serwis za zachowania naganne, niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa i/lub ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet, za sprzeczne z celami utworzenia Serwisu lub godzące w dobre imię Serwisu.
5. DOC4YOU zastrzega sobie prawo zawieszenia, w dowolnym momencie i z dowolnych przyczyn, działalności Serwisu lub zakończenia świadczenia za jego pośrednictwem Usług medycznych. W takim wypadku zarejestrowani Użytkownicy zostaną o tym fakcie powiadomieni z odpowiednim wyprzedzeniem, tj. nie później niż na 14 dni przed takim zawieszeniem lub zakończeniem.
6. Dostępność Serwisu może być zależna w szczególności od urządzenia, z którego korzysta Użytkownik pakietów transmisji danych, korzystania z Internetu i komunikacji elektronicznej, przy czym DOC4YOU nie odpowiada za brak dostępności wynikający z powyższych przyczyn
§ 7. Własność intelektualna
DOC4YOU oświadcza, że Serwis „www.homedoctor.pl” oraz jego zawartość chroniona jest przepisami prawa, w tym w szczególności ustawą z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 1994, Nr 24, poz. 83 z późn. zm.), a naruszenie tych praw zagrożone jest sankcjami cywilnymi i karnymi.
§ 8. Reklamacje
1. Wszelkie reklamacje związane z wykonaniem Umowy oraz dotyczące użytkowania Serwisu należy składać na adres poczty elektronicznej kontakt@homedoctor.pl bądź też na adres biura: DOC4YOU., ul. Domaniewska 45, 02-672 Warszawa.
2. DOC4YOU rozpatruje reklamację w ciągu 30 dni roboczych od dnia jej otrzymania oraz informuje niezwłocznie Użytkownika, za pomocą poczty elektronicznej lub drogą pocztową o sposobie jej rozpatrzenia. W sytuacji, gdy podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia DOC4YOU zwraca się, przed rozpatrzeniem reklamacji, do składającego reklamację o jej uzupełnienie. Czas udzielania dodatkowych wyjaśnień przez Użytkownika przedłuża okres rozpatrywania reklamacji.
3. Rozpatrzenie reklamacji przez DOC4YOU jest ostateczne, Użytkownikowi nie przysługuje prawo odwołania się od decyzji DOC4YOU.
4. Reklamacje będące następstwem niestosowania się do treści niniejszego Regulaminu nie będą przez DOC4YOU uwzględnienie.
5. Wszelkie inne powiadomienia, uwagi i pytania dotyczące funkcjonowania Serwisu można kierować pocztą elektroniczną na adres kontakt@homedoctor.pl.
§ 9. Cennik
Ceny za Usługi medyczne będące Świadczeniem zdrowotnym poza NFZ wykonywane przez Podmiot leczniczy lub Lekarza znajdują się na stronie internetowej www.homedoctor.pl.
§ 10. Postanowienia końcowe
1. DOC4YOU zastrzega sobie prawo przeniesienia części lub całości praw i obowiązków wynikających z niniejszego Regulaminu na osobę trzecią lub zawarcia odnośnie nich umów podwykonawstwa. Użytkownik nie może bez pisemnej zgody DOC4YOU cedować lub zrzekać się praw i obowiązków wynikających z niniejszego Regulaminu.
2. DOC4YOU zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w dowolnym czasie. Zmiany Regulaminu obowiązują od momentu umieszczenia ich na stronie internetowej Serwisu. O zmianie Regulaminu DOC4YOUpoinformuje Użytkownika z wyprzedzeniem 7 dni, na adres e-mail Użytkownika.
3. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy obowiązującego prawa, a w szczególności przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
4. Wszelkie spory wynikłe pomiędzy DOC4YOU a Użytkownikiem, związane ze świadczeniem usług drogą elektroniczną na podstawie niniejszego Regulaminu, będą rozstrzygane przez sąd właściwy określony według przepisów obowiązującego prawa.
5. Użytkownik będący konsumentem ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności z pomocy miejskich (powiatowych) Rzeczników Konsumentów lub Europejskiej platformy internetowego rozstrzygania sporów (ODR) pomiędzy przedsiębiorcami a konsumentami dostępnej pod adresem: www.ec.europa.eu/consumers/odr.
6. Informacja o innych dostępnych sposobach pozasądowego rozpatrywania sporów, w tym lista Rzeczników Konsumenckich oraz procedury związane z pozasądowym rozstrzyganiem sporów dostępne są pod adresem: www.uokik.gov.pl/pomoc.php
Zapoznaj się również z Polityką Prywatności.